niedziela, 3 stycznia 2016

#lista rzeczy do zrobienia przed 30-stką.

Siedzę i opracowuję sobie takową.
Półtora roku.
Staram się, aby cele były realne i praktyczne.
Bo wiem, że np. o ile może uda nam się zamieszkać z moim P. razem, to na pewno nie uda nam się mieć własnego mieszkania do tego czasu. Dziecka tym bardziej ;)
Pewnie też nie znajdę do tego czasu JESZCZE swojego pracowego " raju na Ziemi" o którym marzę (obecna praca jest moją szóstą z kolei, ciągnę jednocześnie nadal piątą, długa historia...)ani nie znikną problemy rodzinne P. , niemniej nie zniechęca mnie to ani nie odbiera energii do planowania:)

Cieszmy się małymi rzeczami:) Do 30. urodzin chciałabym:

1. Kupić Kindle'a
2. Zrobić sobie profesjonalną sesję zdjęciową
3. Schudnąć 15 kg
4. Nauczyć się dbać o włosy, cerę, paznokcie...
5. Zrobić wreszcie prawo jazdy, kupić auto (nieważne jakie, byle dało się tym jeżdzić...)
6. Pojechać na jeden duży koncert (tu mam kilka pomysłów)
7. Zaleczyć moje problemy zdrowotne, mam w organizmie od lat istną burzę hormonalną...
8. Znaleźć nowe hobby, które totalnie mnie wciągnie ;)
9. Zanurzyć się w blogowaniu ;)
10. Pamiętać o tym, by mieć czas dla siebie samej, i aby więcej czasu przyjemnie spędzać z bliskimi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz